четвер, 19 березня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів". Воно має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок,  будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Також ми з колегами обговорили ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізували, як самі проводимо оцінювання, доопрацювали плани самооцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар