Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів". Воно має відбуватися постійно протягом проекту та включати
оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок, будується навколо
навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми,
так і на навичках 21 століття. Форми оцінювання мають критерії, що тісно
пов’язані з цілями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та
якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове
оцінювання.
Також ми з колегами обговорили ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізували, як самі проводимо оцінювання, доопрацювали плани самооцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар